Activiteiten Commissie

Om Voor-Beltrum buiten de carnaval en kermis nog eens wat vaker het Voor-Beltrum gevoel te kunnen geven is in 2002 de activiteitencommissie Halfweg (AC) begonnen.

De AC bestaat uit een groep vlotte jongeren die probeert minimaal vier keer per jaar iets leuks te organiseren.
Ze is in 2002 gestart door Miranda te Braak, Joris Groot Zevert, Janneke Klein Gunnnewiek en Bram Pape.

Op dit moment zwaaien Tjerk Klein Gunnewiek, Mart Arink, Sylke Tuinte, Manou Bomers, Aniek Bomers, Stan Lankveld, Thijs Heutinck, Mark Luttikholt, Gijs Klein Gunnewiek, Daan Ikink en Twan Bennink met de scepter!

De eerste activiteit was het Jong & Oud & Nieuw feest op oudejaarsavond in 2002, welke supergoed is bevallen.
Dit heeft enkele jaren aangehouden tot we merkten dat we weer met iets nieuws moesten komen. En daar was de carbidmiddag geboren. Men neme: een paar vuurtonnen, minimaal 25 bussen met carbid, een hapje en een drankje, een passende DJ en… knallen maar!

Verder hebben we meerdere apres-ski avonden, en zelfs een cabaret avond met Andre Manuel gehouden. Ook zijn er DJ’s als “de stropende jager” en “DJ Hostie” komen draaien. Wat altijd leuk blijft zijn de thema-feesten. Dit begint al met het verzinnen van het thema…… “Luid de zomer in”, “kleintje Halfweg”, “Toon je vakantie foto’s avond” en natuurlijk het “Bijna winter feest”.

Ook hebben we optredens gehad van o.a. Vespertied, @ease, Whats up, Clueless, Premium, Kliethoorus, Loat moar en Van Oorsprong. Ook zijn we met bussen vol naar discotheken als Index en Zack geweest.

Van de meeste van bovengenoemde activiteiten zijn wel enkele plaatjes geschoten. Deze zijn dan ook te bewonderen hieronder.

AC Halfweg doet dit alles met als doel de mensen van Voor-Beltrum dat gezellige gemeenschappelijke gevoel te laten beleven. We hopen dan ook dat dit nog lang zal kunnen blijven bestaan. Vandaar dat wij eindigen met:

Tot ziens!

[wppa type=”covers” album=”1″ align=”left”]