Woningen bijna klaar en puntjes op de ‘i’

We kijken terug op een fantastische opening afgelopen vrijdag 3 mei! Het harde werken van een ieder werd beloond met veel belangstelling, lovende woorden en mooie cadeaus; waarvoor dank! De afgelopen maanden werkten we door aan de woningen en de finishing touch in Halfweg. En daarmee komt het einde van de verbouwing toch echt in zicht!

Finishing touch

Er zijn en worden nog allerlei puntjes op de ‘i’ toegevoegd; van brievenbussen tot foto’s op de toiletten en gordijnen in de Potteri-je! Dat laatste komt de akoestiek zeer ten goede. Het printje is een knipoog naar de gordijnen uit het oude café, die de wasmachine helaas niet hebben overleefd.

Woningen

De benedenwoning wordt inmiddels bewoond en de bovenwoning is ook schilderklaar! Daarmee is het onderdeel woningen ook bijna afgerond.

Buitenterrein

Het vers geplante buitenterrein is dankzij de weersomstandigheden volop in bloei! Ook het terras is klaar voor gezelligheid, compleet met nieuwe terrasstoelen (met dank aan Lensink Kozijnen).

En wat gaat de bouwcommissie nu doen?

Onze taak zit er bijna op! En dat betekent dat we, als alle laatste puntjes zijn opgepakt, het geheel weer overdragen aan de Stichting Halfweg.