Naoberfonds Beltrum draagt €20.000 bij aan Verbouwing Halfweg

Onze verbouwing vraagt een grote investering, enerzijds in euro’s anderzijds in de inzet van de gemeenschap. Voor een gedeelte van de financiering heeft Stichting Halfweg onder andere een aanvraag gedaan bij het Naoberfonds Beltrum.

Het plan bevat een volledige renovatie van het café, keuken, sanitair, woningen & het hele buitenterrein met een nieuw aan te leggen terras. Al met al een grote onderneming die grotendeels draait op vrijwilligers met als doel om het gemeenschapshuis een update te geven.

Ons project sluit aan bij de kernwaarden van het Naoberfonds Beltrum:

1. Stimuleren van de leefbaarheid in Beltrum
2. Uitstraling en profilering van Beltrum bevorderen
3. Innovatief, creatief & ondernemend

Paulien en Pascal van Naoberfonds Beltrum: “We kijken met erg veel bewondering naar de vrijwillige inzet van de gemeenschap en de betrokkenheid van de vele vrijwilligers. Theo Klein Gunnewiek vertelde ons dat er al meer dan 5000 vrijwillige uren in het project zitten!

We hebben dan ook besloten om een bijdrage van €20.000,- te doen aan de verbouwing van Café Halfweg. In samenspraak met aanvragers hebben we besloten om het nieuwe terras om te toveren tot het Naober terras”.

Op de foto, Paulien Boverhof en Pascal te Bogt die de cheque overhandigen aan de heren van Klein Gunnewiek. Verder op de foto een aantal enthousiaste vrijwilligers die alvast plaats hebben genomen op het nieuwe ‘Naober terras’.