Maïspotters vieren buutavond op 11-11 in vernieuwde residentie

Het carnavalsseizoen starten op de 11e van de 11e: beter kan niet! Voor de Maïspotters uit Voor-Beltrum een hele speciale start: de buutavond is de eerste activiteit in de vernieuwde residentie!

Met buuts van Wilfried Finkers, Joost en Martijn en Rob van Elst trappen de Maïspotters het carnavalsseizoen af op 11 november, 20.30 uur. En hoewel ‘de kleine maïskoele’ nog niet helemaal tot in de puntjes af zal zijn, werd er de afgelopen weken door de vele vrijwilligers alles op alles gezet om Halfweg voor de buutavond in ieder geval zover af te hebben dat er:

– Bier getapt kan worden

– Drank gekoeld kan worden

– Getoiletteerd kan worden

– Gelachen kan worden

“Alle ingrediënten voor een gezellige avond zijn aanwezig, meer hebben we niet nodig!” lacht Sten Klein Gunnewiek namens de carnavalsvereniging. “We zijn heel blij dat we op deze manier weer gebruik kunnen maken van deze fantastische accommodatie. Het is een eer dat we als eerste onze intrek mogen nemen!”. Voor €25 all-in heb je dus een gezellige avond én vang je alvast een glimp op van een ‘AnderHalfweg’. Tot de 11e van de 11e!