Er wordt binnen én buiten hard gewerkt!

Inmiddels zijn we al een beetje gewend aan het nieuwe aanzicht van een AnderHalfweg. Zelfs de opgeknapte lichtborden zijn al teruggeplaatst en ook de nieuwe kozijnen zitten er in.. Halfweg is weer wind- en waterdicht! Op dit moment is er veel te doen, zowel binnen als buiten! Maar… is het gebouw weer op tijd klaar voor de buutavond op zaterdag 11 november?

De afwerking kan beginnen!

Na de bouwvak werd er weer volop geklust aan de Grolseweg 18! De maandagavond is nu, naast de zaterdagen, een vast klusmoment geworden voor onze fanatieke vrijwilligers. Ja, ja, ’t geet ervan! De stucadoor is geweest en de afwerking van de verschillende ruimtes kan nu echt beginnen! Ook het buitenterrein wordt aangepakt: er komt bijvoorbeeld een nieuw inrit vanaf de Leunkweg. Vanaf half oktober kan er geschilderd worden. Je kunt je nog zeker aanmelden hiervoor! Check: stichtinghalfweg.nl/verbouwing

Buutavond in de kleine maïskoele?

Het is altijd het streven geweest om ‘de kleine maïskoele’ weer gereed te hebben voor de buutavond van 11 november. Maar er moet nog veel gebeuren! We zetten alles op alles om Halfweg voor de buutavond in ieder geval zover af te hebben dat er:

• Bier getapt kan worden
  • Drank gekoeld kan worden
  • Getoiletteerd kan worden
  • Gelachen kan worden

Kortom: dat er een gezellige start van het carnavalsseizoen kan worden gehouden!

Beeldmateriaal gezocht

Hoe gaan we de nostalgische wandversieringen uit het café weer terugbrengen om ervoor te zorgen dat een AnderHalfweg weer net zo gezellig en authentiek wordt als voorheen? Een speciaal ‘decoteam’ buigt zich over een ludieke invulling van de ruimtes, aanvullend op het interieur. Eén van de ideeën is om een aantal wanden aan te kleden met beeldmateriaal (foto’s en artikelen) van Halfweg door de jaren heen. Er is al veel, maar we kunnen nog zeker foto’s en artikelen gebruiken! Heb jij beeldmateriaal die je hiervoor wilt ‘doneren’ of digitaal kunt sturen?

👉Meld je via verbouwing@stichtinghalfweg.nl!