Hoogste punt-festival en de kap is dicht!

Op zaterdag 15 juli organiseerden Stichting Halfweg en de bouwcommissie het ‘Hoogste punt-festival’ voor iedereen die tot nu toe geholpen heeft aan de werkzaamheden rondom de verbouwing van Halfweg. Met zo’n 40 vaklui werd er lekker geborreld in de tuin van Halfweg (met dank aan Grolsch en VIOS Beltrum) en een heerlijke barbecue, verzorgd door (en met dank aan) Lübbering.

Theo Klein Gunnewiek en Gilbert Heutinck hielden nog een korte toespraak waarin ze hun dank uitspraken en ons meenamen in wat mooie feiten en anekdotes. Gilbert reikte namens de bouwcommissie als verrassing een vlag uit aan de Stichting, met daarop het logo van Stichting Halfweg met het nieuwe aanzicht (met dank aan Anne Schepers). Deze werd daarna vakkundig gehesen, want het hoogste punt is immers bereikt!

Inmiddels is ook de kap weer dicht en wordt er hard gewerkt om het gebouw wind- en waterdicht te krijgen.