Geslaagde inloopmiddag en op naar de verbouwing!

Afgelopen zaterdag konden belangstellenden tijdens de inloopmiddag bij Halfweg de laatste status van het gehele verbouwplan bekijken, inclusief tekeningen, impressies en een ‘virtuele tour’ door een ‘AnderHalfweg’. Ook hebben we deze bijeenkomst aangegrepen om vrijwilligers te werven voor de verbouwwerkzaamheden die in maart zullen starten. We zijn blij met de goede opkomst en de eerste aanmeldingen! Het was nog lang gezellig tijdens de aansluitende ‘Beunhaasborrel’…

De verbouwing komt steeds dichterbij!

Nu de omgevingsvergunning in een vergevorderd stadium verkeert, de contacten met bouwpartners lopen en de ontwerpfase is afgerond, zijn we onder andere druk bezig met de ‘planningspuzzel’. Wie doet wat, in welke volgorde en wanneer? Hierin houden we ook rekening met de vrijwilligersinzet. Ben je benieuwd naar de vrijwilligerstaken, mogelijkheden en wil je je nog aanmelden? Dat kan!

Neem een kijkje in een ‘AnderHalfweg’

Tijdens de inloopmiddag presenteerden we de laatste tekeningen, interieurimpressies en ‘virtuele tour’ door een ‘AnderHalfweg’. Deze kun je hieronder nog eens rustig nakijken!

Lees ook: AnderHalfweg zoekt vrijwilligersin Groenlose Gids