Update oktober 2022: Presentatie definitief ontwerp aan Stichting Halfweg, verenigingen en direct omwonenden

De afgelopen maanden is er door de werkgroep ‘AnderHalfweg’ en de bouwcommissie hard gewerkt om invulling te geven aan de plannen voor ‘Verbouwing Halfweg’. Inmiddels is het voorlopige ontwerp -een combinatie van de ontwerpen gemaakt door Jos Tanck en Herman van der Heijden- definitief. De bouwcommissie heeft dit op dinsdag 11 oktober gepresenteerd aan Stichting Halfweg, verenigingen en direct omwonenden.

Tijdens deze presentatie liet de bouwcommissie zien hoe de gestelde wensen en eisen vertaald zijn naar een ontwerp (spannend!) en gaven zij toelichting op de gemaakte keuzes. Voorafgaand aan de presentatie mocht Theo Klein Gunnewiek namens Stichting Halfweg een cheque ter waarde van €593,02 van Rabo ClubSupport in ontvangst nemen😃

Kijk de presentatie hier terug

De komende tijd gaan we aan de slag met:

• Insteek extra woningen (bovenverdieping en small houses) verder onderzoeken
  • Definitief Ontwerp indieningsgereed maken
  • Inventarisatie en uitnodiging vrijwilligers
  • Bouwpartnerkeuze en financieel

Hou deze website in de gaten voor het laatste nieuws omtrent de verbouwing van Halfweg. Je kunt ons sinds kort ook volgen op Facebook: www.facebook.com/verbouwinghalfweg