Kermis nóg een jaartje anders

Zondag 1 augustus en maandag 2 augustus 2021 vieren we de kermis nog een jaartje anders! Bekijk hier meer informatie.

Waar:                               Terrein Halfweg

Wat is er te doen:          Zondag 1 augustus:

11.00 uur voetbal (7 tegen 7), volleybal (4 tegen 4)

Ben je 10 jaar of ouder, dan mag je ook meedoen aan het volleybal en vanaf 15 jaar aan het voetbal. En natuurlijk is er voor de kinderen ook genoeg te beleven!

12.00 – 13.00 start fietspuzzeltocht

Eindtijd van deze dag 22.00 uur

Maandag 2 augustus:

10.00 uur optocht en aansluitend de opening van de kermis door Burgemeester Joost van Oostrum, het Voor-Beltrumse harmonieorkest Concordia en de welbekende vaandelzwaaiers.

11.00 uur start buurtspelen

11.00 – 12.00 uur afhalen kinderpresentje

14.00 uur vogelschieten/vogelgooien

Eindtijd van deze dag 22.00 uur

Opgave:                           Opgave voor deze dagen is verplicht, dit betekent dat iedereen wie het terrein wil betreden zich moet opgeven vooraf. Dus kom je als deelnemer of toeschouwer meld je vooraf aan. Aanmelden voor de volleybal kan t/m woensdag 28 juli a.s. Voor de overige activiteiten kun je je aanmelden t/m 30 juli a.s. Aanmelden kan per e-mail platuunte@gmail.com

Teams voor deelname aan volleybal geven de naam van het team en de spelers door, deelnemers aan de fietspuzzeltocht geven ook hun naam door en ouders melden hun kinderen aan. Kom je als toeschouwer geef je dan ook op!

Natuurlijk hanteren wij deze dag de geldende regels van het RIVM inzake COVID-19:

– Houdt 1,5 meter afstand van anderen

– Blijf thuis bij klachten van verkoudheid en koorts

– Aanmelden per e-mail is verplicht, bij aankomst op het terrein wordt dit gecheckt.

– Voor vragen hierover neem contact op met iemand van het bestuur van de kermis Voor-Beltrum.

Dit jaar een volksfeest in een iets andere opzet, maar toch twee sportieve en gezellige dagen. We hopen jullie  in 2022 allemaal weer te zien op zondag 31 juli 2022, maandag 1 augustus 2022 en dinsdag 2 augustus 2022. We hopen op veel deelname en wensen u alvast veel plezier en succes toe!

kermis