Prinsenbal Maispotters 2015

Op zaterdagavond 3 januari 2015 houdt carnavalsvereniging de ‘Maispotters’ weer het jaarlijkse Prinsenbal. De avond begint met een waardig en ludiek afscheid van het huidige Prinsenpaar: Prins Marcel 1e en Adjudant Ivo. Het was een fantastisch jaar met deze 2 hoogheden!!!

Na dit afscheid, worden de 2 nieuwe Raadsleden bekend gemaakt en daarna is het tijd voor de onthulling van de nieuwe hoogheden. Hierbij een 4-tal aanwijzingen: ‘Ze hebben allebei hun Master gehaald in Nijmegen’, ‘Ze hebben een goede band met elkaar’, ‘De Prins en Adjudant hangen samen in het café’, ‘Het zijn bijzondere maten’.

Kortom, genoeg redenen om naar de Maiskoele (café Halfweg) in Voor-Beltrum te komen om te zien wie er dit jaar gaan regeren over de ‘Maispottershook’. Het programma begint om 20.30 uur en de entree is gratis.