40+ Avond

Op Vrijdag a.s. verzorgen de Volksfeestvereniging “Voor-Beltrum” en Carnavalsvereniging “De Maispotters” weer de jaarlijkse grandioze 40+ Avond.

Het Programma is als volgt;

Om 11 minuten over half acht zal het prinsessenpaar zich met de raad van elf presenteren aan het publiek. Dit onder begeleiding van de hakselkapelle. De proclamatie zal ook voorgelezen worden.

Vervolgens zullen gedurende de avond een aantal buutreedners in willekeurige volgorde optreden.

Zij zullen elk op hun eigen manier het wel en wee uit Voor-Beltrum en Avest en natuurlijk ook verdere omstreken op een humoristische wijze belichten.

Dus kom allen en laat je wederom verassen, dat het gezellig wordt staat nu al vast. Zorg dat uw buurman of buurvrouw ook meekomt, het is de moeite waard.

Kom op tijd want we verwachten dat het gezellig vol wordt, de beste zitplaatsen zullen worden gereserveerd voor de ouderen onder ons.

De entree en koffie is gratis, de overige consumpties zijn voor eigen rekening en er wordt gezorgd voor een hapje tussendoor.