Stichting Halfweg doet mee met Hart voor de Achterhoek!

Rabobank NOA heeft onze inschrijving voor Hart voor de Achterhoek positief beoordeeld en we hebben de definitieve goedkeuring ontvangen voor deelname aan Hart voor de Achterhoek van Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek.

Wij doen dus mee aan de Rabobankactie Hart voor de Achterhoek. Van 9 tot en met 26 mei kunnen leden van Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek stemmen op verenigingen en stichtingen die zij een warm hart toedragen. Iedere stem is geld waard en daarvoor hebben wij jouw hulp nodig. Kom in actie en steun onze club!

Ken jij mensen die lid zijn van Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek? Het zou fantastisch zijn als jij en jouw familie, vrienden en kennissen hun stem op onze club uitbrengen. Via Hart voor de Achterhoek stelt Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek een bedrag van € 400.000,- ter beschikking aan lokale verenigingen en stichtingen die bij hen bankieren.

Wat is ons bestedingsdoel?
We willen onze ca. 100 horeca stoelen t.b.v. ons clubhuis annex café vervangen, deze gebruiken we bij evenementen en activiteiten. Verder is uitbreiding van onze parkeerplaats met fietsenstalling t.b.v. ca. 100 fietsen wenselijk, te gebruiken tijdens evenementen en activiteiten.

Wie kunnen er stemmen?
Leden van de bank ontvangen voor de stemperiode per post een unieke code waarmee ze kunnen stemmen. Van dinsdag 9 mei tot en met vrijdag 26 mei 2017 brengen zij via een stemsite hun stem uit op de verenigingen en/of stichtingen die zij een warm hart toe dragen. Ieder lid ontvangt vijf stemmen, waarvan maximaal twee stemmen op dezelfde vereniging of stichting mogen worden uitgebracht. Iedere stem is dus geld waard. Hoe meer stemmen wij krijgen, hoe meer geld er verdiend wordt.

Meer informatie
Op de website www.rabobank.nl/noa kunt u meer informatie vinden over Hart voor de Achterhoek. Bekijk hier uitgebreide projectplan!

Alvast hartelijke dank voor jullie steun
Met vriendelijke groet,

Bestuur Stichting Halfweg