Muziekprogramma Kermis 2015

Het muziekprogramma van de kermis op 9,10 en 11 Augustus 2015 is bekend.

Op zondagmiddag 9 augustus kunnen we in de tent een prachtig optreden verwachten van onze Voor-Beltrumse DJ’s Jeroen Koster ‘Kools’ en Marc Groot Zevert ‘Hutteman’. Zij zullen deze middag in onze feesttent draaien. Zij draaien al een tijdje mee en we verwachten dat het weer lekker dansen wordt.

IMG-20150215-WA0039

De zondagavond staat Premium op het programma, zie ook www.premiumrocks.nl. Zij zijn bekenden van onze kermis en zij maken van elk evenement een daverend feest!

069-DSC08449-800x500

Maandag 10 augustus staat Curls on Fire de hele dag en avond in onze feesttent. Op hun site http://www.curlsonfire.nl/ staat vermeld “Gegarandeerd feest voor jong en oud!”. Dat beloofd wat voor de maandag.

20150412_003709

Dinsdag 11 augustus, onze laatste kermisdag, hebben we de Perfect Showband http://www.perfect-showband.nl/ weten te contracteren. Een bekende band die garant staat voor een mooi feestje met goede muziek! Zij zullen de middag en avond voor hun hoede nemen, onze nieuwe koningsparen huldigen en onze kermis weer afsluiten.

b6116780db5693d44f7c00282fecc251

Een programma dat voor elk wat wils biedt!