Oranje Cafe Halfweg

Stichting Halfweg gaat i.s.m. enkele vrijwilligers een ORANJE CAFE HALFWEG verzorgen in de maand juni tijdens het EK voetbal. Speciaal tijdens de wedstrijden van het Nederalnds elftal zal het ORANJE CAFE HALFWEG zijn geopend en kunnen alle supporters het Nederlands elftal aanmoedigen dat zal te zien op een groot scherm (via de beamer).

Het wedstrijdschema is als volgt:

Zaterdag 9 Juni 2012:

19:00 uur NEDERLAND – Denemarken

Woensdag 13 juni 2012:

20:45 uur NEDERLAND – Duitsland

Zondag 17 juni 2012:

20:45 Portugal – NEDERLAND

Mocht Nederland de kwart-(21 of 22 juni) en halve finale(27 of 28 juni) halen dan zijn deze wedstrijden natuurlijk ook te zien in ons ORANJE CAFE. Uiteraard hopen we het cafe op zondag 1 juli ook open te hebben want dat zou betekenen dat Nederland in de finale zit.

De openings- en slutingstijden zijn nog niet exact bekend, houd u hiervoor onze site in de gaten. Hoort en zegt het voor aan je familie, vrienden, kennissen en collega’s.

Tot ziens op 9 juni a.s. en veel kijkplezier.

Stichting Halfweg